Presentació

Hola!
M'agradaria presentar-me a la llista i preguntar si hi ha algú que tingui ganes de buscar espais a Barcelona on juntar-nos i aprendre o ajudar a persones interessades en instal·lar debian etc...

Crec que es interessant i fa temps que tinc curiositat per aprendre mes per arribar a administrador de sistema Linux i en aquest cas Debian i crec que aquest espais tenen que ser físic i amb personàs que tingui ganes de compartir unes hores.

Salud