Re: Continuació de "Debian al discurs d'investidura"

Hola a tots,
fa un parell de dies vaig estar parlant amb el contacte de la CUP sobre la possible xerrada/conferència/terútlia/taula rodona. Vam quedar que hauria de ser de cara l'abril, després de setmana santa, perquè aquest més de març estaran molt embolicats amb l'Assemblea del partit.

Xavi

El 13 de febrer de 2013 0.33, Adrià <adriagm@gmail.com> ha escrit:
Hola,

arran de l'esment de Debian al discurs d'investidura (enllaço missatge
original)[1], es van comentar diverses propostes per donar a conèixer
el software lliure en general i Debian en particular.

A dia d'avui no em consta que se n'hagi materialitzat cap, així com
tampoc he obtingut resposta a la proposta que vaig enviar a les CUP.

Volia saber si hi ha algú que hagi avançat en aquest sentit o si a
algú li ve de gust reemprendre-ho.

No sé fins a quin punt seria off-topic, així que també accepto
respostes per privat, i demano disculpes a qui cregui que no és
convenient tractar aquest tipus de temes en aquesta llista.

Salutacions.

[1] http://lists.debian.org/debian-user-catalan/2012/12/msg00115.html
--
Adrià García-Alzórriz