Re: communication UNCLAIMED

Bé, jo diria que son totes notes informatives que et dona el kernel, t'està dient que (per exemple)

- Host Embedded Controller Interface, abbreviated as HECI, is a recent (introduced in 2006) technology used for Active Management Technology (AMT) in Intel chipsets that support Core 2 Duo microprocessors.

Tu no tens un core 2 duo. Per això no està reclamat.

Si busques al big brother (google) pels errors que et surten veuràs que tot són errors del kernel en quant a hardware de intel.

Llavors jo diria (i no soc cap expert) que el teu equip encara es molt nou i ja aniran apareixen els controladors correctes per a tot el teu hardware.
No fa falta que actualitzis el kernel ni la versió de debian doncs segons dius tens el kernel 3.2 que és el que està a testing en aquest moments.

Aviso que pot ser m'equivoco, però com que no hi han hagut gaire respostes, doncs jo dic la meva per si serveix.

apa, sort.

El Wed, 16 Jan 2013 20:15:42 +0100
Vicen Rodriguez <vicen_rodriguez@telefonica.net> va dir: