Re: communication UNCLAIMED

+ Vicen Rodriguez:

> Algú sap què podria estar funcionant malament segons aquests 'UNCLAIMED'?
> Com pot afectar al funcionament general del portàtil? Què hauria de provar?
> Què hauria de fer per a que els controladors o els mòduls dels dispositius
> afectats es carreguessin correctament?

Jo provaria alguna distro més recent, que tingui un kernel més nou ja
que és molt possible que squeeze sigui massa antiga per reconèixer el
teu maquinari. T'ho dic perquè m'havia passat algun cop quan vaig
comprar portàtils a Ahtec, que acostumen a tenir maquinari força nou.

No cal que reinstal·lis de nou, només mira de provar si es reconeix des
d'un CD autònom i aleshores decideix què et convé més.

Salut,
Alex

--
Alex Muntada <alexm@alexm.org>