Re: portàtil linux

Bona tarda:

Fet.

El nou fil es diu "communication UNCLAIMED".

Salut

Vicen

El mié, 16-01-2013 a las 19:53 +0100, Sisco Garcia escribió:
Al 16/01/13 16:03, En/na Josep Sànchez ha escrit:

> Penso que aquesta consulta, per a que quedi correctament accessible i no
> amagada dins el mega-fil original, es podria portar en un nou fil, no us
> sembla? ;)
+1
> Igualment.
Salut!

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com/

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.