Re: patch per opensc per tal de afegir el dnie

Em semble que es poden renovar a les maquinetes de la policia

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El 30 d’agost de 2012 16:22, Robert Marsellés Fontanet <robert.cardenal@gmail.com> ha escrit:
Hola,

> edita /etc/opensc/opensc.conf  i a la seccio reader_driver_pcsc
> descomenta enable_pinpad= false.

 Gràcies. Era això. No he necessitat ni el "pinentry" aquest que sortia
a totes les guies (per fer-me passar la mala baba per perdre tanta
estona ho vaig purgar tot i ara no he pensat en instal·lar-ho).

 Ara he pogut accedir als certificats de firma i autenticació. M'he
adonat de que van caducar fa 2 anys. Suposo que això implica que no puc
usar el DNIe pel que volia. Això com s'arregla? He de tornar a anar a la
finestreta de la Policia i queixar-me? Estem ben arreglats.

 Bé, en qualsevol cas ja no és problema informàtic. Gràcies Pere.

 robert