Re: L'escriptori per defecte de Debian 7 passarà a ser XFCE

10-08-2012, 12:34 (+0200); Marc Olive escriu:
> Si, i fa uns dies que la llista de Debian en espanyol parlen bastant del tema,
> principalment queixant-se.
> Jo personalment no li veig cap problema a l'escriptori per defecte al primer
> CD. M'atreveixo a dir que la majoria instal·lem (va amb L geminada?) desde el
> Netinstall, i aquí no hi ha cap escriptori, simplement "aptguetejes" (toma
> ya!) el que més t'agrada.

Jo tampoc crec que sigui un problema, i a part és un toc d'atenció cap
als desenvolupadors del Gnome. No sé si ho heu seguit, però últimament
hi ha hagut bastanta polèmica perquè segueixen encaparrats amb la
interfície "touch", cosa que fa que usuaris i desenvolupadors
abandonin el projecte a marxes forçades.

Ernest