vnc server (deb)-> vncviewer(android)

Hola :
Tinc un servidor debian on aixequem  sessions VNC  aixi:
tightvncserver :1 -name golxarx -depth 24 -geometry 1024x750  -localhost

Temin més d'una sessió oberta(normalment)

i remotament en una debian obrim la sessió:

xtightvncviewer -via salva@gxx.dnsdojo.net :1

Va perfecte, molt ràpid  i segur

Amb windows també poden obrir  sessión

Estic intentant poder obrir, i intervenir (ni que sigui poc,amb bifocals i lupa) en una sessió oberta en un samsung android.

Amb el ConnectBot i el androidVNC  i les instruccions  d'aqui:
http://shujinkou.blogspot.com.es/2009/04/how-to-vnc-from-android-phone-to-linux.html

No me n'he sortit.

El connectBot obre una sessió ssh molt bona, pero no puc fer el tuneling.

I no vull canviar la manera de aixecar la sessió.

Si algú ha provat alguna cosa i li ha sortit,...

Molt agraït, bones vacances i bona sort!!

JManel Grifoll