Re: Debian al discurs d'investidura!

El 28/12/2012 13:35, "Mònica Ramírez" <monica@probeta.net> va escriure:

> El dj 27 de 12 de 2012 a les 11:48 +0100, en/na Xavi va escriure:

> Si no em va malament per horari compta amb mi, espero que s'animi més gent!

A mi també m'agradaria. A veure si ho tinc bé quan quedem.
Em sembla que no m'he presentat mai a la llista. Sóc secretari de Caliu (http://caliu.cat) i contacte de l'Ubuntu Catalan Loco Team (http://ubuntu.cat).

> [...]
> que poca gent a Catalunya usa Suse... Suse va ser escollida com a
> distribució base a partir d'un concurs, però, que jo sàpiga, no es va
> tenir en compte l'opinió o la realitat dels col·lectius pro-software
> lliure durant el procés :(
>
> Una enquesta de gnulinux.cat (01/2010) diu que un 67% dels enquestats
> usen Ubuntu i derivats i un 12% use Debian i derivats (tot i que Ubuntu
> és un derivat de Debian...). Usuaris d'OpenSuse n'eren un 3%. No sé si
> és molt fiable aquesta enquesta, però els números em quadren bastant amb

Potser la manera de dirigir-nos a les administracions i si s'hauria de fer amb el recolzament d'empreses que són les que al final han de fer la feina.