Re: Debian al discurs d'investidura!

On Mon, Dec 24, 2012 at 08:50:48PM +0100, Daniel Martí wrote:

> Però deixant ben clar que Debian i Ubuntu no són equivalents en quant a
> llibertat! :)

Els vaig enviar un mail a través del formulari de contacte de la seva
web. Si em contesten us ho faré saber.

I em sembla bé tenir en compte el matís que comenta el Daniel.

D'altra banda, imagino que esmentar Debian i Ubuntu com a alternatives
a MS Word és una mala passada dels nervis del moment :-)

--
Adrià García-Alzórriz
adriagm@gmail.com

If ignorance is bliss, why aren't there more happy people?