Re: Debian al discurs d'investidura!

El 25 de desembre de 2012 22:00, Mònica Ramírez <monica@probeta.net> ha escrit:
> [...]
>
> * Filosofia del programari lliure (amb el cas de Debian com a exemple
> d'èxit)
> * El programari lliure a l'administració pública (el tema etern... però
> que ja va sent hora, no??? I amb Debian, of course!)
>
> Potser, per trencar el gel, podríem oferir una tertúlia sobre aquests o
> més temes i a partir d'aquí ja veiem el què... O creieu que una xerrada
> amb ponents seria un millor format?
>
> Vinga, va! Més idees?
>
> (Ostres, no paro de buscar excuses per tornar-nos a trobar... heheh...
> m'ho vaig passar bé el dia del taller :)) )

adicionalment es podrien oferir tallers i xerrades de openoffice,
inkscape, gimp, mostrar que amb gnu/linux es poden fer gran part de
les gestions telemàtiques institucionals, etc.

molts cops quan vull convèncer a algú a passar-se a gnu/linux, li
pregunto, "i tu, què fas amb l'ordinador?" i li'n busco una
alternativa als programes que utilitza.

a més quasi tot el programari lliure està en català!