Re: OT: Tablets en català?

Al 14/12/12 12:43, En/na Eduard Selma ha escrit:
A més d'off-topic, segurament aquesta pregunta us semblarà ingènua.

Vull comprar-me una tauleta tàctil (tablet) d'entre 7 i 9 polzades i
voldria assegurar-me que el S. O. estigui en català. He anat a una
botiga del ram i m'han dit, després de consultar-ho amb un parell de
subministradors, que d'això res, que ha de ser en castellà (i els hi ha
semblat una pregunta molt exòtica: ningú els la havia fet abans).

- Gràcies a tothom per les vostres respostes, m'han resultat prou útils. Ja us diré com ha acabat la qüestió.

Sé que en un dispositiu ARM s'hi pot instal·lar una Debian, si cal, però
de moment ja m'aniria bé amb un Android en català.

- Referent a aquest punt, i d'acord amb el que també diu n'Orestes, he trobat això:

https://wiki.ubuntu.com/Nexus7/Installation#Installing_Ubuntu_on_Nexus_7

Que, evidentment, en el meu cas es tractaria de Kubuntu, o potser LXDE, més lleuger. Però com us deia, ho deixaré amb Android (de moment).

Un cop més, gràcies a tots.

		Eduard Selma.

--
Eduard Selma i Bargalló.