Re: Bug Squashing Party (BSP) ?

Al 15/12/12 22:56, En/na alex@probeta.net ha escrit:
A 2012-12-15 15:44, Simó Albert i Beltran escrigué:

No tindrem massa ample de banda per tant pot ser interessant tenir un
sistema per optimitzar-ne l'us. Algú hi està treballant?

Si sabem quins paquets necessitem, els podem ja dur instal.lats de casa.

Des de casa podríem portar instal·lades les eines que utilitzarem.
Però per cada paquet que vulguem crear necessitarem baixar-nos els paquets necessaris per la seva compilació.

He muntat un apt-cacher-ng amb els paquets bàsics, de manera que el primer gruix de paquets ja no l'haurem de descarregar dels magatzems oficials, el tindrem a la xarxa local. La resta de paquets només l'haurem de descarregar una vegada dels magatzems oficials i desprès ja els tindrem disponibles a la xarxa local.

Recordeu a portar lladres de corrent.

Jo porto dos lladres de 6 entrades cadasqun. De moment, amb això hi ha
per 12 portàtils, però segur que caldrà algun lladre de corrent més.

Crec que servirà per 11 portàtils ja que haurem de connectar un lladre a l'altre lladre perdent un endoll.

Em sembla que només podré portar lladre de tres endolls, per tant serien 2 portàtils més.

M'acabo d'adonar que estic suposant que tothom te WiFi al portàtil. Si us plau, qui no disposi que WiFi que ho digui, ja que potser caldria muntar un switch.

Fins d'aquí unes horetes ;-)