Re: Bug Squashing Party (BSP) ?

El ds 15 de 12 de 2012 a les 22:56 +0100, en/na alex@probeta.net va
escriure:
> A 2012-12-15 15:44, Simó Albert i Beltran escrigué:

> Si sabem quins paquets necessitem, els podem ja dur instal.lats de
> casa.
>
> Crec que un vei ens deixa accés a la seva xarxa wireless (1MB/s)

 Vaja. Tot això sembla indicar que serem molta gent. Bé, sempre es poden
fer torns. Ara ho baixes tu i jo em dedico a una altra cosa i després
intercanviem els papers.

 Es qüestió d'adaptar-se al que hi ha. En això en sabem força els que
anem contracorrent. A més a més, així tindrem més estona per fer la
petar.

> Jo porto dos lladres de 6 entrades cadasqun. De moment, amb això hi ha
> per 12 portàtils, però segur que caldrà algun lladre de corrent més.

 Jo en portaré un de 5 que la familia em sembla que no ha trobat mentre
feien el pessebre. Si algú vol portar algun barret de Pare Noel per
ambientar? Jo no en tinc, a casa som més de tronc de Nadal (= "tió" al
baix Segrià).

 Salut i peles,

 robert