Re: OT: Tablets en català?

Hola,

Les ultimes versions de android estan en catala.

Per exemple els tablets google nexus 7 i google nexus 10 estan en catala.

A 2012-12-14 12:51, Pere Nubiola Radigales escrigué:
En el meu android em vaig instal·lar Locale Select que permet
escollir el Català. No ho tradueix tot ro deu n'hi do.

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat [4]
            pnubiola@fsfe.org [5]
           pere.nubiola@gmail.com [6]

El 14 de desembre de 2012 12:43, Eduard Selma <selma@tinet.cat [7]> ha
escrit:

A més d'off-topic, segurament aquesta pregunta us semblarà
ingènua.

Vull comprar-me una tauleta tàctil (tablet) d'entre 7 i 9 polzades
i voldria assegurar-me que el S. O. estigui en català. He anat a
una botiga del ram i m'han dit, després de consultar-ho amb un
parell de subministradors, que d'això res, que ha de ser en
castellà (i els hi ha semblat una pregunta molt exòtica: ningú
els la havia fet abans).

Sé que en un dispositiu ARM s'hi pot instal·lar una Debian, si
cal, però de moment ja m'aniria bé amb un Android en català.

Em podeu donar alguna pista? (s'admet publicitat)

        Bones festes i perdoneu l'OT.

                Eduard Selma.
--
Eduard Selma i Bargalló.