Re: ERP

Bones,

On Thursday 13 December 2012 18:05:51 Blackhold wrote:

> prova tryton, si vols fugir de openERP però no és la sol·lució hehe,

> ja que tryton és el desenvolupament des de 0 de openERP utilitzant una

> versió de python més nova.

Jo només vaig estar "jugant" amb OpenERP i el seu mòdul "Medical" per gestió d'hospitals. Dic jugant per què només va ser una prova de concepte, però sense implantació real.

Els que van crear el mòdul Medical es van enfadar bastant amb OpenERP farà cosa d'un any i mig per la seva política no lliure, encara que OpenERP tingui llicència GPL o similar. El problema era que OpenERP feia pagar pels scripts d'actualització entre versions (no per les versions en si), i els del Medical tenen una forta política GNU, sense trampes ni lletra petita. Hi ha una bona explicació dels motius i crítica a la política d'OpenERP al blog del Medical[1].

Al final, Medical es va passar a Tryton i ara es coneix per "GNU Health", hostatjat per la mateixa FSF[2].

Entre OpenERP o Tryton i si el que busques és software lliure, clarament guanya Tryton.

Pero no puc opinar sobre quin és millor tècnicament ni quin te millor documentació (incloent-hi OpenBravo).

Salutacions,

[1] http://blog.thymbra.com/2011/09/why-thymbra-is-no-longer-openerp.html

[2] http://health.gnu.org/

--