Re: ERP

2012/12/13 Blackhold <blackholdmailer@gmail.com>:
> prova tryton, si vols fugir de openERP però no és la sol·lució hehe,
> ja que tryton és el desenvolupament des de 0 de openERP utilitzant una
> versió de python més nova.

Tinc entès que tryton és més senzill i enfocat cap a empreses petites.

Jo només tinc experiència amb Openbravo, i he de dir que va ser molt
desagradable. La versió «open source» estava plena de bugs i
limitacions. I al menys en aquell moment (fa uns quatre anys) la
comunitat era petita i pobre.

M'imagino que OpenERP (i Tryton) ha de ser millor en gairebé tots els aspectes.