Re: portàtil linux

Al 13/12/12 00:19, En/na Vicen Rodriguez ha escrit:
Hola Eduard i llista:

Després de donar-vos tant la tabarra,

- Res de tabarra. Les llistes són per això, no? Com a mínim, jo hi he après coses de tots els correus.

he comprat un Athec que (si finalment funciona amb Debian...

- Si no et va amb Squeeze potser li pots instal·lar Wheezy, sembla ja prou madura, i t'estalvies una actualització.

o al menys amb alguna distribució de Linux)
sembla que s'ajusta molt bé al que cercava: un portàtil nou de
14" sense SO, amb, entre d'altres coses, un port USB 3, tot per 299€
incloent-hi l'IVA i les despeses d'enviament; una altra de les
condicions era tenir-lo abans del dia de Nadal i m'han dit (falta
confirmació) que pot trigar entre 48 i 72 hores.

- 14" em sembla una mida molt interessant per a un portàtil, que lamentablement ara és minoritària: el més comú és 15,6".

Al veure Sandy/Ivy Bridge em temia problemes amb la gràfica; però veig que finalment hi ha una nVidia com a GPU. Si no et va bé amb Noveau (a mi m'ha passat en alguna màquina) sempre pots instal·lar el controlador privatiu. No és lliure, però funciona. Quant a la Wlan, no he vist quin xip porta, espero que no sigui Broadcomm. A mi Atheros, intel, i Ralink m'han acabat funcionant sempre. Que tinguis sort! I si alguna cosa no va, aquí estem, a la llista.

	Eduard Selma.
--
Eduard Selma i Bargalló.
Usuari Linux núm. 154786