Re: portàtil linux

Hola:

A casa fem servir un Acer Aspire X1920 que vaig veure en el seu moment a PC Green. Venia amb Linpus, però desprès de la primera arrencada, per a comprovar que tot estava bé, li vaig posar l'estable de Debian. Té 4 GB de RAM i un HDD de 1 TB. Em va costar 251 €. Li vaig posar un monitor BenQ LED de 1920x1080 de 112€. Pel que fem a casa, va força bé.

El que no he vist a PC Green són portàtils amb Linux. Tornaré a mirar.

Faré un cop  d'ull al Compal.

Moltes gràcies

Vicen