Re: portàtil linux

Bon dia:

He trucat aquest matí Ahtec en horari d'oficina (havia trucat altres cops fora d'horari i sortia un contestador automàtic que dona un nom diferent), m'han contestat i m'han dit que tenen botiga a l'adreça que surt a la seva seu a Internet:

Ahtec Computer
C/ Major, 81
08901 Hospitalet de Ll.
Barcelona (Spain)