Re: portàtil linux

2012/12/12 Pere Nubiola Radigales <pere@nubiola.cat>

> Fa uns anys amb vaig presentar una queixa al defensor del consumidor de la
> Generalitat i em van contestar que era un assumpte Europeu i que els no hi
> tenien competència  Potser hi hauria que pujar la queixa a la FSFE (FSF
> Europa), ja que disposen d'un potent loby davant la comunitat.

La idea no es dolenta, pero complicada. I entenc que si aquesta mesura
s'apliques a ordinadors tambe s'hauria d'aplicar a routers, telefons,
tablets, mp3, gps, televisors, automobils, rellotges i qualsevol cosa
que porti programari privatiu per defecte. No m'imagino com una
empresa com, per exemple, Apple, es podria adaptar a aixo.

Salut,
--
Pere