Re: portàtil linux

Bon dia Vicen,

Això que comentes tu s'ha intentat abans. Hi havia un parell de botigues
per aquí a Barcelona (no sé si encara sobreviuen) que es dedicaven a
comprar escriptoris i torres com a empresa (sense SO, més barats) i els
re-venien a preus assequibles. O si no hi havia aquelles botigues que
te'ls muntaven al moment.

Com ho veig jo, el futur és la compra per internet. Tots aquests locals
eren presencials i sincerament crec que aquesta era la seva feblesa :)
Tinc bona relació amb l'amo de Thinkpenguin i li vaig proposar de fer
una sucursal catalana, és a dir, traduïr la nova web que estan
construïnt al català i oferir als catalans ordinadors per internet
muntats i enviats des del regne unit, sense SO i 100% compatibles amb PL
sense controladors privatius.

No sé si hi ha cap altra empresa d'aquest estil, també es podria parlar
amb ells. O si coneixeu cap empresa local que pogués col·laborar, també
aniria molt bé.

Salut!

--
Daniel Martí - mvdan@mvdan.cc - GPG 0x58BF72C3