Re: Bug Squashing Party (BSP) ?

A Dijous, 6 de desembre de 2012 17:53:02, David Gasa i Castell va escriure:
> Hola a tothom,
>
> Voldria fer un suggeriment... i amb el degut respecte als organitzadors del
> taller BSP...
>
> No seria millor passar la Key Signing Party a les 17h, donant-nos una hora
> de marge per anar arribant i poder solucionar així els diversos problemes
> tècnics que puguin anar apareixent, i d'aquesta manera iniciar tots junts
> el taller a partir, per exemple, de les 18h ? Què en penseu ?
>
> Salutacions,

Per part meva ho agraïria, ja que no compto amb poder arribar fins a dos
quarts de sis, tot i que també duria claus per a firmar (per curiositat, hi
haurà algú amb possibilitat de donar punts per a certificats CACert?).
Personalment lamento no poder venir abans per donar un cop de mà amb la
infraestructura, però l'alternativa d'agafar el tren anterior (baixo des de
Girona) em suposa un trasbals massa gran :-(

Per cert, al taller l'hauríem d'anomenar "Bug-Squashing-Party-HOWTO Party" o
"BSP-HOWTO Party". Especialment per tenir dos cops la paraula "Party" :-)