Re: Bug Squashing Party (BSP) ?

jejeje sort d'aquests dos últims correus, em veia a bcn demà sense saber que fer ^^

El 7 de desembre de 2012 21:46, Mònica Ramírez <monica@probeta.net> ha escrit:
El dv 07 de 12 de 2012 a les 21:01 +0100, en/na Jordi Mallach va
escriure:
> Hola!
>
> Doncs dóna la casualitat que aquest cap de setmana és la meua visita anual
> a Barcelona per assistir a l'assemblea de Softcatalà.
>
> Dit això, ho tinc complicat per compromisos múltiples, per assistir a la
> BSP, però faré tot el possible per aparéixer per allà una estoneta i així
> saludem al personal. :)

Que no és una BSP!!! És un taller per a una possible futura BSP, en la
qual tornarem a reclamar la teva atenció ;)

Ara bé, potser en venir tu podem arreglar tota la llista d'RC bugs :)))

> Crec que està clar que la cosa ha quedat per al diumenge *16*, perquè
> l'Àlex clarament ha fet tot el possible per liar-me:

> ;)

És diumenge 16. Això és definitiu...

> Si realment la cosa és el dissabte, sí que ho tinc impossible per passar.
>
> Justament hi ha una persona que estava intentant quedar amb mi perquè li
> signès la clau; ara li he dit que si pot passar per allà, seria el millor.
>
> Doncs això, Àlex, pots enviar un resum de totes les dades definitives?
> Dia, hora no oficial, hora oficial, hora per la key signing, i lloc,
> adreça i <M> per als forasters? :) Gràcies!

Després de la proposta del David Gasa (que a partir d'ara el "nomeno"
també organitzador :P), canviem una mica el "cartell":

Dia: *diumenge 16 de desembre*

17:00 a 18:00 Arribada dels participants + key signing party (porta la
teva clau per signar-la!)

18:00 a 19:30 Taller de com resoldre bugs a Debian: taller on es
mostraran les eines necessàries i el flux de treball per tal de resoldre
bugs a Debian.

19:30 a 21:00 Pràctica lliure, a veure si en podem resoldre algun!

21:00 a 22:00 Breu reunió per valorar com ha anat la trobada i veure si
es vol organitzar una BSP o alguna altra trobada en el futur.

22:00 Sopem junts?

Lloc: Ateneu Rosa de Foc. C/Robí 5 (cantonada C/Topazi). Metro Fontana.

Com que ningú ha dit res en contra, en faré una mica de difusió (llista
d'esdeveniments de Caliu i boca-orella). Tot i fer-ne, no crec que
arribem a omplir el local. Si algú vol fer alguna rectificació, pot
fer-ho el més ràpid possible? Ens posem aquest diumenge 9 de desembre de
data límit per modificar els horaris, d'acord?

Jordi: el diumenge-dilluns donarem aquest horari per definitiu (si ningú
diu res en contra), però enviaré un últim correu per
requeteconfirmar-ho :)

Una última cosa: a l'Ateneu a la mateixa hora hi haurà una assemblea
d'una cooperativa d'aliments. En principi, podrem habilitar un altre
sala al mateix local per no molestar-nos els uns als altres. Però ho
volia comentar perquè no trobeu estrany que entri gent que va a una
reunió que no és la nostra :)

> Salut, i amb sort ens veiem dissabte^Wdiumenge!

Ens veiem *diumenge 16*!!!

Salut!