Re: Bug Squashing Party (BSP) ?

Hola!

Doncs dóna la casualitat que aquest cap de setmana és la meua visita anual
a Barcelona per assistir a l'assemblea de Softcatalà.

Dit això, ho tinc complicat per compromisos múltiples, per assistir a la
BSP, però faré tot el possible per aparéixer per allà una estoneta i així
saludem al personal. :)

Crec que està clar que la cosa ha quedat per al diumenge *16*, perquè
l'Àlex clarament ha fet tot el possible per liar-me:

On Tue, Dec 04, 2012 at 11:03:49PM +0100, alex@probeta.net wrote:
> Salut i fins diumenge 15!

;)

Si realment la cosa és el dissabte, sí que ho tinc impossible per passar.

Justament hi ha una persona que estava intentant quedar amb mi perquè li
signès la clau; ara li he dit que si pot passar per allà, seria el millor.

Doncs això, Àlex, pots enviar un resum de totes les dades definitives?
Dia, hora no oficial, hora oficial, hora per la key signing, i lloc,
adreça i <M> per als forasters? :) Gràcies!

Salut, i amb sort ens veiem dissabte^Wdiumenge!

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/