Re: portàtil linux

> No fotis! Jo els vaig comprar un fixe fa un parell d'anys i em va semblar
> que havia de pagar el peatge del windows! (…) Així es pot fer això
> que dius??

Jo he aconseguit comprar 3 cops a Dell sense windows però si no m'erro he hagut de pagar una mica més del que costava l'equivalent amb windows. El primer cop l'escriptori duia red hat i els altres dos, el portàtil duia ubuntu.

Normalment és més fàcil aconseguir treure el windows de Dell en els productes de la línea comercial per a empreses o educació i parlant amb algun comercial expert. Els destinats a cosumidors finals tenen menys opcions per configurar.

D'altra banda és cert el que diu en Josep que juguen una mica a la puta i la ramoneta pel que fa a linux. Però si volem que segueixin invertint en linux cal comprar equips i que vegin que els surt a compte, ja sigui Dell, Lenovo o qui sigui…