Re: Bug Squashing Party (BSP) ?

A mi em podeu aplicar el que ha dit en Robert.
+1

El dimecres 5 de desembre de 2012, Robert Marsellés Fontanet ha escrit:
Hola,

> Evidentement! A més, jo crec que tot plegat està sent una excusa per
> veure'ns les cares ;)

 Únicament puc parlar per mi però els meus coneixements són d'usuari
ras. Opinar sobre si l'acte ha de ser més o menys oficial em supera de
llarg. L'únic que em veig amb cor de fer és

 1) traduir de l'anglès al català/castellà (o a l'inrevés),
 2) fer el que em digui la persona que en sap (fil per randa) i dir-li
si funciona o no usant el meu equip.

 Jo vull anar a la trobada per

 --> conèixer persones amb inquietuds similars,
 --> aprendre/ajudar tant com pugui,
 --> fomentar l'esperit obert de la distribució mitjançant la meva
participació,
 --> passar una bona estona fent quelcom diferent (en comparació amb el
que faig habitualment).

 En resum: "és l'excusa per veure'ns les cares"  + 1

 robert