Re: portàtil linux

On Wed, Dec 05, 2012 at 10:15:57AM +0100, Griera wrote:
> Però com ho fas per passar la duana? L'has de passat tu o l'importen ells?
>
> Gràcies i salutacions.

De moment només munten els portàtils als EUA, on tenen les oficines, de
manera que vaig haver d'anar a la duana i pagar la factura de l'agència
tributaria personalment.

La bona notícia és que en breu tindran una segona oficina a Londres,
així que un cop estigui muntada podrem pagar l'IVA per internet i
estalviar-nos aquests problemes.

Els que tu proposes també són interessants:

> http://www.gnuinos.com/

Sembla que només redistribueixen portàtils asus...

> http://www.portatilesconlinux.com/index.html

La pàgina està buida, diuen que per manteniment. Què hi acostumen a
oferir?

> http://www.mountain.es/

Interessant, els seus portàtils s'apropen bastant als que ofereix
thinkpenguin (SSD, intel HD, etc.). Hi veig dos inconvenients:

- Deixen molt poca configuració a la nostra elecció, gran part dels seus
  components no es poden canviar
- No valoren el maquinari lliure, és la meva impressió que fan servir
  intel dins els seus ultraportàtils perquè ho troben més eficient i
  punt. Per exemple, els seus escriptoris porten Nvidia i els portàtils
  porten intel wireless, ambdós productes difícilment funcionals amb PL.

Salut!

--
Daniel Martí - mvdan@mvdan.cc - GPG 0x58BF72C3