Re: portàtil linux

> A mi m'agrada molt els acabats d'apple, però clar ... no em compraré
> un apple per posar-hi una debian, les coses com siguin.
> M'agrada molt l'apple pels acabats que té, és metàl·lic, disipa bastant
> millor la temperatura de la cpu i per què no dir-ho, té un disseny guapo,
> el que no m'agrada gens és que va amb mac os, que és tot propietari
> i que val un ull de la cara i part de l'altre.

Aquest portàtil d'asus s'assembla a l'estètica dels mac, malauradament
també és car i duu windows de sèrie:

http://www.asus.es/Notebooks/Superior_Mobility/ASUS_ZENBOOK_UX31A/

En vaig veure uns quants durant la LinuxCon Europe que es va fer fa
unes setmanes a Barcelona.

--
Alex Muntada <alexm@alexm.org>
http://alexm.org/