Re: Bug Squashing Party (BSP) ?

El dt 04 de 12 de 2012 a les 15:18 +0100, en/na Adrià va escriure:

> Dóna la casualitat que aquest divendres a Berlín també fan una BSP.

Vam dir que no seria una BSP sinó que és un taller preparatori, no? Vull
dir que si ens veiem amb forces el diumenge decidim si fem una BSP
"oficial" o no. Coneixo gent que si fem una BSP a Barcelona i els ho
diem amb temps, segur que vénen a ajudar :)))

Una pregunta, creieu que val la pena difondre la trobada una mica? O ho
deixem tancat per a la gent de la llista?

> A [0] diuen que qui no tingui coneixements tècnics també hi pot
> participar fent d'altres tasques com traduccions o captures de
> pantalla. Així doncs, espero que qui estigués dubtant en venir per si
> donaria la talla ja ho tingui clar :-)

Evidentement! A més, jo crec que tot plegat està sent una excusa per
veure'ns les cares ;)