Re: portàtil linux

Bona nit a tothom!

Que jo sàpiga, l'única empresa que garanteix maquinari que funcioni al
100% amb programari lliure és thinkpenguin: http://thinkpenguin.com/

Jo vaig comprar un Royal Penguin (uns 800€ + enviament) fa poc i n'estic
encantat. i7, SSD, 8GB ram, gràfics intelHD 4000... lo millor que hi ha
:)

A més a més són una de les poques empreses d'aquest tipus que envien
portàtils i escriptoris a arreu del món, afegint-hi els teclats i
adaptadors de corrent que necessitis (espanyols, per exemple).

Sort!

--
Daniel Martí - mvdan@mvdan.cc - GPG 0x58BF72C3