Re: portàtil linux

> És fiable un portàtil Ahtec ? (pregunto des de la més absoluta
> desconeixença, no estic jutjant ni vull jutjar a cap marca, sol explico amb
> el que em vaig trobar)

Jo encara no he comprat cap, però a la pregunta; quant et va costar?
per les specifications que dius sembla un portàtil bastant baratet, i
portàtil barato, peta ràpid
és el què em va passar amb el meu antic de 300€ compaq mini 110c

en canvi, ara estic amb un
Sony VAIO VGN-TX2XP/B
reciclat del papa, i està durant moltíssim...

per cert, he trobat aquesta web, molt interessant!

http://www.notebookcheck.net/Notebook-Processors.129.0.html