Re: portàtil linux

1. màquines basades en intel
2. màquines no massa noves (millor escollir un model una mica més
antic, que tingui un any de vida)

fuig de radeons, nvidias, ethernets broadcom, etc.

tarjes wifi bones: atheros, intel5100/5300

per suposat una de les millors màquines són les que fan servir els
frikis, els thinkpads, però clar... piquen una mica de preu hehe....

El 4 de desembre de 2012 19:17, xavi barreny <xavi.barreny@gmail.com> ha escrit: