Re: Bug Squashing Party (BSP) ?

El Dilluns 3 Desembre 2012 14:24:09 David Gasa i Castell va escriure:
> Doncs, tenint en compte que els diumenges al matí me'ls passo a
> Barna... podria aprofitar millor el viatge !
>
> Podeu comptar amb mi !
>
> Salutacions,

No havia dit res perquè havia de veure si m'alliberava el dissabte, en
diumenge ho tinc més fàcil però amb un lleuger inconvenient: arribo a
les 5 de la tarda a l'estació de Passeig de Gràcia, per tant no compto
amb ser-hi abans de dos quarts de sis, i sempre que Renfe faci bondat.

Puc venir amb portàtil amb Wheezy al dia.

--
Atentament,

Eloi Notario.