Re: Bug Squashing Party (BSP) ?

El dl 03 de 12 de 2012 a les 02:06 +0100, en/na Mònica Ramírez Arceda va
escriure:
> El ds 01 de 12 de 2012 a les 15:53 +0100, en/na alex@probeta.net va
> escriure:

> Doncs, després de parlar amb l'Àlex i de preguntar a alguns espais, aquí
> va una proposta:
>
> Activitat: taller de com resoldre bugs a Debian + key signing party +
> breu reunió
> Dia i hora: 15 de desembre a les 17:00 fins... que el cos aguanti!

Ostres! M'acabo d'adonar que el dia 15 no puc! Hauria de marxar cap a
les 19:00 :((( Us aniria bé canviar-ho (el mateix programa) pel diumenge
16?

Em sap molt molt greu, això em passa per no mirar l'agenda abans...

Disculpeu les molèsties.