Re: Bug Squashing Party (BSP) ?

Hola,

 Jo m'apunto. Portaré la meva màquina, molts dubtes, i moltes ganes de
fer coses. Com que vindré d'una mica lluny i el meu vehicle es petit
(com el país) no podré portar gran cosa més. Espero que n'hi hagi prou.

 robert

El dl 03 de 12 de 2012 a les 02:06 +0100, en/na Mònica Ramírez Arceda va
escriure: