Re: Bug Squashing Party (BSP) ?

On Saturday 01 December 2012 15:53:55 alex@probeta.net wrote:

> en Roger Sicart va escriure:

> Ahir em vaig trobar amb unaltre persona de la llista, i aquí van

> algunes coses que vam parlar i pensar:

Uoou! quina organització tant fantàstica, i ràpida. A mi m'agradaria venir, que no conec a ningú en persona encara i segur que és molt interessant la trobada, però coneixent-me segur que al final em "rajo", jeje.

Fa temps que volia felicitar a la llista pel bon rotllo, col·laboració i com es tracten els temes i dubtes, comparant amb altres llistes, aquesta és tot un plaer. Poc volum de correus, això si, serà que no tenim dubtes? :-)

Seguiu així!

--

Marc Olivé