Re: Com està Wheezy?

On Wed, Novembre 28, 2012 3:19 pm, Leopold Palomo-Avellaneda wrote:
~ Bones,
~
~ jo fa uns mesos que tinc Wheezy a cas i la veig força estable. Ara em
~ plantejo
~ començar a actualitzar màquines a la feina.
~
~ Sé que està congelat el tema de la versió dels paquets. La pregunta que us
~ faig obertament es com la veieu per començar a posar-la i acabar
~ d'actualitzar-la quan s'estabilitzi.

hola,

a mode d'inventari dir-vos que acabo de fer el que descriu aquest post[0]
per fixar aquest error del sudo

dpkg: avís: no s'ha trobat «ldconfig» en el PATH o no és executable
(...)

sembla un error de sid de fa un any, i no sé... l'acabo d'arreglar ara.
també podria ser que aquesta màquina la instal·lés fa un temps, i ara
l'error des de zero ja no es produeix.

salut!

[0]
http://mapopa.blogspot.com.es/2011/11/fixing-debian-sid-dpkg-warning-ldconfig.html