Re: Com està Wheezy?

Hola llista, jo no sé si és per què no sóc prou acurat amb el sistema o
per què, però vaig configurar autofs, per tal de què quan poses un
dispositiu usb, me'l montés automàticament en un directori determinat, i
al cap d'uns dies de funcionar-me correctament, em va deixar de
funcionar ...
Em sembla molt recordar que es van actualitzar paquets de sistema, entre
ells autofs, ara bé ... tampoc ho puc assegurar al 100%.

El dc 28 de 11 de 2012 a les 19:51 +0100, en/na Blackhold va escriure: