Re: Com està Wheezy?

com està el tema de configuració de proxy amb gnome3?

fa uns mesos ho vaig provar i hi havia molts programes que no
detectaven bé la configuració de proxy del sistema gnome3, a més que
només permetia configurar 1 sol proxy, quan en gnome2 pots tenir
configurats varis proxys.

moltes gràcies

El 28 de novembre de 2012 18:26, Joan <arbocenc@calbasi.net> ha escrit: