Re: Com està Wheezy?

Jo he posat una wheezy fa poc i he tingut alguns problemes amb el Gnome3, el reconeixement d'una impresora HP (no sé si és cosa de la testing o els hagués tingut igual, però la impresora no és actual, i teòricamrnt esta`reconeguda pel hplib

Total, que no sé si t'ho recomanaria :-) Crec, a més, que el nivell d'errors crítics/greus puja en comptes de baixar (potser perquè se la va testant més).

Jo ahir vaig posar-me els backports per l'Iceweasel i alguna cosa més... Ho hauria d'haver fet abans perquè estava fart de canviar de navegador cada cop que la web en qüestió, com la de l'Adwords, em dèia que tenia un navegador demodé :-p De totes formes, el Ieweasel de la Testing es queda congelat en algunes webs (alguna pantalla de fotos de facebook...); no s'arriba a penjar però si que queda un temps sense respondre...

Fins ara,

Joan Cervan
calbasi.net

Al 28/11/12 15:19, En/na Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit:
Bones,

jo fa uns mesos que tinc Wheezy a cas i la veig força estable. Ara em plantejo
començar a actualitzar màquines a la feina.

Sé que està congelat el tema de la versió dels paquets. La pregunta que us
faig obertament es com la veieu per començar a posar-la i acabar
d'actualitzar-la quan s'estabilitzi.

Gràcies,

Leo

PS M'encantaria poder anar a la Bug Squashing Party .... però no podré ..

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi