Re: Bug Squashing Party (BSP) ?

Hola,

A 2012-11-19 10:56, alex@probeta.net escrigué:
Hola,

Heu estat mai a una maratò de correcció de "bugs" de Debian?

   http://www.debian.org/News/2012/20121110
   http://wiki.debian.org/BSP

No soc un developer, sino tan sols un usuari de Debian, així que crec
que potser no tinc prou formació per participar a cap, malgrat soc
programador i tinc prous conneixements de Linux. No sé ben bé quins
conneixements calen per participar a una BSP. Aquí hi ha alguna
aclaració de les tasques a fer.

   http://wiki.debian.org/BSP/BeginnersHOWTO

Sé que aquesta llista hi ha developers. Ens animem a escollir uns
bugs, i trobar-nos una tarda de dissabte o diumenge a intentar
corregir ni que sigui un?

   http://bugs.debian.org/release-critical/
   http://udd.debian.org/bugs.cgi

Si hi ha prou gent interessada, jo em puc oferir a explicar els passos a seguir per tal de resoldre bugs a Debian. Amb els documents que adjuntes hi ha prou informació, però pot ser divertit fer un taller tots junts. El problema però, és que els bugs que queden ara no són per a res trivials, ja que els senzillets que ens servirien per començar ja han estat resolts.

Igualment, si hi ha interès, podem quedar :)
A part de l'Àlex i el Robert, hi hauria més gent interessada?

Ho podem provar de manera informal i, si surt bé i aprenem prou,
anunciar la propera BSP que fem com a oficial. Jo a Barcelona puc
mirar d'aconseguir un local on cabem com a mínim 12 persones.

  http://wiki.debian.org/HostingBSP
  http://wiki.debian.org/BSPMarathon

Si ens animéssim a organitzar això, podem posar-nos en contacte amb més desenvolupadors Debian per veure si s'animen a venir a Barcelona.

Salut!