Re: instal·lador de testing - bug o feature?

Tinc una màquina virtual instal.lant la testing sobre lvm xifrat i he vist el que pot passar: diu que està esborrant les dades del sd5 i aquest pas no l'havia fet quan jo ho havia provat anteriorment.

Segurament és per seguretat però si fan shred amb els valors per defecte és normal aleshores que trigui tant amb 1 disc de 500 GB. Potser es pot indicar que no esborri les dades existents amb el particionat manual, jo acabo de fer el guiat.

Salut,
Alex