Re: instal·lador de testing - bug o feature?

> Per un disc de 500GB amb un I3 triga unes 24 hores en preparar el LVM.

No pot ser, jo he fet això amb diversos portàtils menys potents i mai
ha trigat tant en preparar el disc. O ha canviat molt el tema del
xifrat en LVM o el problema que tens és un altre.

Miraré de descarregar una testing i provar-ho en una màquina virtual
per veure si també em passa i et dic alguna cosa.

Lo de l'ESC és cert que és una mica putada de vegades però en aquest
cas s'agreuja perquè el procés anterior et triga massa.

Salut!
Alex