instal·lador de testing - bug o feature?

Hola,

m'estic instal·lant una debian testing en aquests moments instants.

M'he trobat una situació que jo diria que és un bug, encara que potser alguns dirien que és una feature.

La cosa es que he triat una instal·lació de disc xifrat amb LVM de tot els disc.

Per un disc de 500GB amb un I3 triga unes 24 hores en preparar el LVM. (electricitat i temps perdut)

Resulta que si després de 23 hores peparant el disc, a punt d'acabar però sense acabar, per accident polses la tecla Esc (escapament) el procés es dona per finalitzat automàticament encara que no l'ha fet be.

Total has de tornar a començar i tornar a "gastar" 25 hores més en preparar un disc.

No penseu que aquesta sol·lució de sortir immediatament d'una acció de l'instal·lador sense preguntar es un bug? o penseu que no?

Es que potser em decidiria a informar-lo a algun lloc de debian, però no estic segur de que els demés ho vegeu com jo.

Què opineu?

apa, que us ho passeu be.