Re: dubtes sobre problema nucli Linux en Debian i Ubuntu

Em vaig trobar amb un problema semblant amb un portàtil  Si no recordo malament el Acpi era un standard de intel que Microsoft no acaba de cumplir. Em vaig trobar amb el mateix problema amb un portàtil i havia una web que recollia les solucions per les diferents plaques.

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El 12 de novembre de 2012 10:40, <alex@probeta.net> ha escrit:
Ja ho he solucionat. Gràcies.

Com que l'error al nucli era tot just mentre arrencava, quan suposo que el sistema de fitxers crec que encara estava en mode de només lectura i per això no escrivia els logs a /var/log, he anat provant d'afegir arguments a la línia d'arrencada de grub2:

prement 'e' he anat a editar l'entrada del menú de grub2

a la línia que carrega el nucli he provat coses fins donar amb que afegint "acpi=off" l'error desapareixia.

prement 'ctrl+x' he arrencat amb les opcions canviades

Sembla que alguns fabricants de plaques mare, per negligència o a proposit, van fer BIOS amb ACPI dolentes que feian que Linux no arrenqués. Per exemple, http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=869249