Re: Routers vells...

Merci :-) He vist que els meus Zyxell no estan a la llista... Però és que a més, això de jugar ho deixo pel vgaplanets.nu :-) Jo el que volia saber és si poden servir per alguna cosa "útil", pràctica i senzilla... (a mi o a algú...) Però em penso que n'hi ha molts que coleccionem routers vells, i en el meu cas, és hora de fer un viatge a la deixalleria :-)

Fins ara,

Joan

Al 29/10/12 21:53, En/na Antoni Villalonga ha escrit:
Hola,

Si tens ganes de jugar amb els routers, pots mirar si s'els pot
instaŀlar l'OpenWrt:
   http://wiki.openwrt.org/toh/start

Salut!

El 29 d’octubre de 2012 19:17, Joan ha escrit:
Hola,

Estic fent trasllat de casa meva i aprofito per fer una mica de neteja...
Amb el temps he acumulat un parell de routers vells, de Telefònica, i us
volia demanar si es poden fer servir per alguna cosa pràctica, o ja els puc
llençar... (si a algú li poden fer un servei per alguna cosa que m'ho
digui...).

Pd.: també tinc 2 unitats Iomega Zip de 100Mb, que ja casi que ni
pregunto...

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la
pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi