Re: Posant una deb a un llapis

Perdó:
He oblidat dos detalls:
1. afegir al punt afegir al punt 5: instruccions
/# passwd   #per afigir el password de root
/# adduser  #per afgir un usuari normal
2. quan feu el aptitude rercodeu de baixar les wireless. Si no us trobareu amb la sorpresa de que si no teniu cable no us podreu connectar a internet.(Com mha 'pasat a mi)
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El 5 de setembre de 2012 9:17, Sergi Baila <sargue@gmail.com> ha escrit:
Ostres, déu n'hi do.

Jo ho he fet ja en tres equips, dos d'ells encara continuen funcionant a casa i la veritat és que simplement he arrencat l'instal·lador de Debian (des d'un lector de DVD extern USB) i amb un USB connectat al PC mentre funciona l'instal·lador només cal seleccionar-lo com a destí.

L'únic detall que he trobat diferent és que, si tens discos instal·lats, com era el meu cas, cal indicar manualment al instal·lador que et posi el grub al USB (sinò ho fa a sda).