Re: Twitter/identi.ca a kopete, o altres alternatives...

> Em referia que et pots posar per exemple els RSS de qui segueixis a
> Twitter (el format és
> http://twitter.com/statuses/user_timeline/ID_Usuari.rss) i afegir-los
> a per exemple un Icedove.

Ostres, no se m'havia acudit llegir els feeds amb l'icedove... Pels rss uso
lifera

En aquest ordinador, el portàtil, que no uso habitualment, aprofito per usar
programes que no uso amb el de "producció", a on si que tinc l'Icedove, i, de
fet, gasto kmail...

Però la pega de les piulades via RSS, a part dels temes d'actualització que
comentaves, em penso que és la nul·la inteacció (per fer retwiits, etc.). Vaig
a provar amb el Choqok que comentava en Ferran a veure que tal...

Merci!

Joan Cervan