Re: patch per opensc per tal de afegir el dnie

Correció:
El paquet que he adaptat es el opensc-opendnie obtingut de Cenatic.
El paquet de la policia està antiquat i el tindrien que retirar de les distribucions. A mes aquest paquet de la policia estava antigament en llicencia privada privativa i posteriorment en llicencia GPL.
Aixo era incompatible amb el opensc-0.12 que exigeix llicencia LGPL.

El nou paquet opensc-opendnie ha estat desenvolupat per en Juan Antonio Martínez, amb col·laboració amb la gent de opensc

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El 29 d’agost de 2012 12:16, Robert Marsellés Fontanet <robert.cardenal@gmail.com> ha escrit:
Hola,

 Gràcies. Ho provaré.

 Si no ho he entès malament, el paquet "opensc" que hi ha al rebost de
Debian no es vàlid per usar el DNIe. Es necessita el mateix paquet però
amb modificacions específiques pel DNIe. Això és precisament el que hi
ha al paquet "opensc-dnie" que proporciona la la web de la policia (quan
facin el de Wheezy). Si utilitzes aquest procediment hauria d'instal·lar
"opensc" + "opensc-dnie".

 Amb el paquet que acabo de fer ja tinc "opensc + modificacionsDNIe" amb
el paquet "opensc" amb la versió actual. Si el bloquejo evito mals de
cap quan el paquet s'actualitzi automàticament al rebost de Debian.

 Moltíssimes gràcies pel vostre ajut. Aquest fou un dels motius per
deixar les "finestretes".

 robert

El dc 29 de 08 de 2012 a les 11:27 +0200, en/na Pere Nubiola Radigales
va escriure: